Case: VAB bouwt dienstverlening op proactief beheerde IT-infrastructuur

We denken bij VAB vooral aan pechbijstand en -verhelping. Vanzelfsprekend moeten de medewerkers van VAB altijd bereikbaar zijn: niemand staat graag te wachten aan de kant van de weg. De alarmcentrale moet dus steeds kunnen rekenen op een uiterst betrouwbare IT-infrastructuur. Ook voor de andere activiteiten van VAB, zoals de rijschool en het diagnosecentrum, is IT onmisbaar.

Zowel particulieren als bedrijven zijn klant bij VAB, en allemaal verwachten ze een feilloze dienstverlening. Daarom besteedde VAB het beheer van het IT-netwerk, firewalls, opslag en wifi uit aan Cheops. Zo kiest VAB voor proactief beheer en een constante monitoring. VAB hoeft zelf niet te investeren in gespecialiseerde kennis, en kan zich toeleggen op klantenservice, interne ondersteuning en IT-projecten.

Lees hier de uitgebreide customer case

Contacteer ons

Meer inspiratie nodig?

U wilt graag weten op welke manier Cheops bedrijven helpt bij hun groeistrategie? Schrijf dan in voor onze nieuwsbrieven met praktijkverhalen en tips.

Registreer voor de nieuwsbrief