Als System Engineer sta ik in voor het dagdagelijkse beheer van de systemen van onze klanten, zoals de mailsystemen, het netwerk en de gevirtualiseerde serveromgeving. Heel vaak zijn die ondergebracht in ons eigen cloudplatform en beheer ik ze vanop afstand. Ik ben ook het laatste aanspreekpunt voor de collega’s van de Servicedesk, waarvoor ik derdelijnsondersteuning biedt bij complexere vraagstukken.

 

Van waar je keuze voor je huidige functie?

Ik leerde Cheops kennen via het professionele sociale netwerk LinkedIn. Na een eerste gesprek was ik meteen overtuigd door de aanpak van proactief beheer of ‘managed services’. Voor ik bij Cheops aan de slag ging, werkte ik als vaste medewerker op de IT-afdeling van een bedrijf. Bijgevolg was ik ook meteen enthousiast over de mogelijkheden om bij Cheops met diverse klantenomgevingen te werken.

Testimonial Ken
Wat vind je boeiend aan je job?

Cheops ademt IT en technologie. IT is de core business van het bedrijf. Dat maakt dat ik in mijn job op de eerste rij zit in de hele digitale evolutie bij bedrijven. Een van de belangrijkste drijfveren voor mij is dan ook om met IT een toegevoegde waarde te bieden bij onze klanten. De diversiteit van de verschillende klantenomgevingen presenteert je bovendien elke dag nieuwe uitdagingen. Tot slot ben ik als finale aanspreekpunt ervoor verantwoordelijk om steeds een sluitende en werkende oplossing aan te bieden.

 
Waarom zou iemand bij Cheops moeten komen werken?

Bij Cheops kom je terecht in een bedrijf dat elke dag alles in het werk stelt om het beste aan zijn klanten te bieden. Een heerst een positieve en gemoedelijke sfeer en sterke drive. Als IT professional krijg je hier overigens goede voorwaarden en diverse mogelijkheden om opleidingen te volgen.

Solliciteer nu
  • Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx.