Als Support Engineer ben ik samen met collega’s op de Servicedesk het eerste aanspreekpunt bij vragen naar IT-ondersteuning van onze klanten. Ik behandel dagdagelijkse vragen met betrekking tot eindgebruikers zoals inlog- of e-mailproblemen, wijzigingen aan pc’s of aanvragen voor nieuwe medewerkers. Op die manier kom ik in contact met een breed scala aan IT-opdrachten bij diverse bedrijven.

 
Van waar je keuze voor je huidige functie?

Na mijn studies Toegepaste Informatica ging ik op zoek naar een interessante job in de IT. Zo ben ik in contact gekomen met Cheops. Van bij de start sprak de brede insteek van de job als support engineer me echt aan. Je kan immers een ruime kennis opbouwen over verschillende platformen en technologieën. Ook de opleidingsmogelijkheden vind ik erg interessant.

Testimonial Mathias
Wat vind je boeiend aan je job?

Het feit dat ik mijn kennis kan ontwikkelen binnen een dynamisch en groeiend bedrijf. Je krijgt meteen ook concrete verantwoordelijkheden en wordt geprikkeld om je expertise te verruimen. Bij Cheops word je betrokken bij de meest recente tendensen op het vlak van IT. Heel veel van onze klanten maken bijvoorbeeld de overstap naar de cloud en rekenen op Cheops om hen daarbij te helpen. In mijn job leer je ook snel wat belangrijk is voor de verschillende klanten en probeer je zoveel mogelijk rekening te houden met hun specifieke noden, wat zij erg appreciëren.

 
Waarom zou iemand bij Cheops moeten komen werken?

Je krijgt bij Cheops heel veel mogelijkheden om kennis op te doen volgens je eigen interesses. Opleidingen worden ook aangeboden via de Cheops Academy. Aangezien technologie de core business is van het bedrijf loop je hier mee in de voorhoede van de digitale omwenteling die plaatsvindt in de bedrijfswereld. Tot slot zit de werksfeer prima, dankzij toffe collega’s en teamevents en –meetings die regelmatig worden georganiseerd.

Solliciteer nu
  • Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx.