In mijn functie sta ik in voor de dagelijkse coördinatie, aansturing en optimalisatie van de Managed Services en ServiceDesk-afdeling. Deze teams bestaan uit Level 1, 2 en 3 engineers die proactieve en reactieve incidenten bij onze klanten behandelen. Als deel van dit hecht team sta ik mijn collega’s met raad en daad bij en behandel ik technische escalaties voor onze klanten, met als doel een uitstekende klantenervaring te bieden.

 

Van waar je keuze voor Cheops?

In 2011 leerde ik Cheops kennen via een vriendin die al met het bedrijf had samengewerkt. Zo had ik me al een eerste positief idee gevormd. Ik had destijds de keuze om te gaan werken voor verschillende bedrijven en heb heel bewust voor Cheops gekozen. Ik ben daarbij ook op m’n buikgevoel afgegaan: bij Cheops voelde ik me meteen welkom. Het was dat ‘familiale’ gevoel dat me toen heeft overtuigd.

 
Testimonial Paul
Wat vind je boeiend aan je job bij Cheops?

Bij Cheops kom je in een omgeving terecht met verschillende klanten die allemaal uniek zijn. Je bent nooit bandwerk aan het doen. Omdat je altijd mee moet zijn met de technologie die we aan onze klanten bieden, stijgt je leercurve een stuk sneller.

Ook het teamgevoel is een belangrijk element voor mij. Je kan hier altijd bij je collega’s terecht met vragen over een bepaalde uitdaging waarvoor je staat. Tot slot vaart Cheops ook een duidelijke koers die strookt met mijn eigen professionele visie.

 

Waarom zou iemand bij Cheops moeten komen werken?

Bij Cheops kan je vooruit als je dat wil. Als je zin hebt in een uitdaging, om veel bij te leren op korte tijd, ben je hier aan het juiste adres. Cheops is erg dynamisch en groeit sterk, op een gezonde manier. Je zit hier bijna letterlijk op de eerste rij wat ICT en nieuwe technologieën betreft…

Solliciteer nu
  • Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx.