Vandaag werk ik als support engineer ter plaatse bij een grote klant van Cheops. Daar verzorg ik samen met het IT-team support aan de commerciële en administratieve afdeling, die 1200 gebruikers telt. Die ondersteuning gebeurt zowel vanop afstand als ter plaatse aan de pc van de gebruiker zelf. Ook de uitrol van software bij de gebruikers is een deel van de job. Samen met het team kijken we voortdurend hoe we de gebruikers zo goed mogelijk kunnen helpen.

 

Waarom ben je bij Cheops aan de slag gegaan?

Tijdens de opleiding hoorde ik over de mogelijkheden om te werken in de IT-sector. Ik wilde toen het liefst starten bij een bedrijf met een goede naam. Via de website en een tip van een vriend kwam ik bij Cheops terecht. Meteen stond de uitstraling, stijl en visie me aan. Ik besloot m’n kans te wagen, met succes.

 
Testimonial Sohayel
Wat vind je leuk aan werken bij Cheops?

De afwisseling in de projecten, het teamgevoel en de collegialiteit zijn voor mij echt belangrijk.

Cheops investeert in mijn groei door opleidingen aan te bieden. Ik leer elke dag bij en kan m’n job verder uitdiepen.

 

Waarom zouden mensen bij Cheops moeten komen werken?

Er wordt veel geïnvesteerd in elke persoon die komt werken bij Cheops. Als je een mooie uitdaging wil in de IT-sector in een hecht team moet je je kans hier wagen, net als ik. Je krijgt de mogelijkheid om te groeien en wordt daarin ook gestimuleerd. Cheops biedt zijn medewekers overigens een mooi pakket, dat past bij de sterke uitstraling van het bedrijf.

Solliciteer nu
  • Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx.